Sider

søndag den 15. september 2013

En Spanien tradition

Det er desværre ikke os der har en tradition om en tur til Spanien hvert år i September, men min bror og familie.
Der hvor jeg er blandet ind i traditionen er at jeg hvert år syr en lille sommersag til min niece og i år også til nevøen.
hjemmesyet børnetøj


hjemmesyet børnetøj

hjemmesyet børnetøj

hjemmesyet børnetøj

hjemmesyet børnetøj

Jeg har til niecen syet en ballon nederdel udfra Christinas fine DIY, mål er dog ændret lidt da den er str. 104.
Super nem og fin nederdel, det bliver bestemt ikke den sidste der bliver syet!

Jeg plejer ikke at sy til min nevø, jeg ved ikke helt hvorfor, troede lidt han var for stor og ikke havde interesse for det. Men sidst niecen fik en hjemmesyet nederdel, blev han lidt ked af at der ikke var noget til ham.
Det kan faster selvfølgelig ikke lide, så denne gang blev der også til lidt hjemmesyet til ham

Et par helt enkle shorts, da jeg havde lidt travlt og selv skulle lave mønster, blev det uden lommer eller noget. Da de var færdige syntes jeg alligevel de var for kedelige, så et hurtigt A (for Anton) i strygestof, kom på det ene ben!
Nøj, de vakte stor lykke og især A'et!

Endnu engang er alt stoffet fra "mit lager", syntes dog ikke rigtig det tynder i det selv om jeg syr og syr fra lageret;)
Men dejligt sådan at give gaver uden at bruge en krone!


1 kommentar:

  1. Hvor er det dog nogle fine ting! Dét der med gaver er simpelthen så svært. Nogle gange giver man, fordi man tror modtageren bliver glad, og så er det sådan lidt... SOm om man er skudt helt ved siden af, ved overhovedet at give. Og andre gange giver man så ikke, og så er det i hvert fald ikek sådan det skulle have været. Det er altså svært! Uanset hvad synes jeg, at det var godt han også blev glad!
    ...og hvem der dog bare havde en tradition med at tage til Spanien!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...