Sider

søndag den 8. september 2013

Den bedste side af Instagram/blogland...

En sprutte til en lille fortidligt født pige:



I sommers blev en af min bedste veninder mor. 
Det blev en lidt hård start for dem begge, da den lille pige kom til verden 7 uger for tidligt, pga. Svangerskabsforgiftning.

Med det samme vidste jeg at jeg ville sende dem en af de fine sprutter til fortidligt fødte!

Da jeg ikke selv kan hækle, postede jeg i stedet følgende på Instagram:


I løbet af ingen tid tilbød flere at hjælpe mig.

Således gik der kun få dage før den fine sprutte lå i min postkasse, uden jeg overhoved fik lov at betale hverken materialer eller Porto.

Det var Pernille, som jeg også kender fra blogland som Jordbaerhjelmen der hjalp mig, dog er Pernille mest aktiv på IG som @pernillekirkc

Jeg har set det mange gange og selv prøvet det nu, jeg bliver så rørt over den hjælpsomhed og kærlighed der findes i dette univers.

Den lille pige og min veninde har det godt, efter 50 dage på hospitalet er de kommet hjem.
Blæksprutten blev både forældre og pige meget glade for.

Så Pernille tusind tak for hjælpen også tak til jer andre der tilbød:)



2 kommentarer:

  1. åh ja.. det er altså en af de skønne ting ved blogland. Hjælpsomheden og betænksomheden. Jeg har også lige mærket det på egen krop.

    2 fine gaver med ønsket om god bedring. Vildt fra kvinder, som jeg aldrig har mødt.

    hvor er det dejligt at høre at mor og datter har det godt nu. :o)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...