Sider

tirsdag den 22. marts 2011

Endelig blev den færdig!

Jeg har været igang med nyt betræk til ammepuden. Umiddelbart et simpelt projekt! - men nej, fik klippet forkert, typisk når man lige har fundet det lækre Michael Miller stof frem.
Når men 1 1/2 uge i skammekrogen (ammepuden ikke mig) og jeg fik taget mig sammen og lavet den færdig.


Her et billed af hver side! Nederste billed viser lukningsløsningen med et sort stykke stof og velcro!

Mens ammepuden havde timeout har jeg da fået lavet lidt andet:


Ja t-shirten kan jeg ikke tage æren for, den er fra phister og philina en gave fra den kommende mormor.
Men det var med den i tankerne jeg fik lavet et par smækbukser i blød velour og et par bukser i en rest gul isoli.

Så nu er jeg altså ved at være klar, i dag er uge 39 + 0, så jeg syntes også at lillemanden godt må være klar nu.


3 kommentarer:

  1. Såååååå meget held og lykke når det nu sker :)

    SvarSlet
  2. Hvor er den blevet fin, skønt at du nåede at blive færdig med den. Jeg havde en med på hospitalet. Det var fedt at den var der fra starten. Vores lille trut kom 39+1 og helt uden varsel, så det kan pludselig gå hurtigt. Det bliver vildt spændende. Du kan godt glæde dig.
    Kh Vibeke

    SvarSlet
  3. Tak:-)
    Jamen så vil jeg straks gå ind og få færdig pakket den taske der har stået halv færdig i 3 uger nu.
    Vil være fint med mig hvis han kom i morgen:-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...