Sider

onsdag den 2. marts 2011

Så blev jeg 30...




Lidt billedspam fra dagen...

#1: åh, jeg kan mærke foråret komme. Her blev "madam grøn" pyntet med påskeliljer.
# 2: forberedelser og bordopdækning. Manden syntes åbenbart det var sjovere at lege med den nye blitz til vores kamera.
#3: de bedste gaver ;-) (ja, kjolen er total copycat efter hende her)

Der skulle også have været billeder af det lækre tapas bord gæsterne kunne sætte tænderne i. Men, men det glemte jeg alt om da gæsterne kom:-)

Der er ingen 30 års krise her, jeg er lige der i mit liv hvor jeg ønsker at være. Jeg er lykkelig gift, færdig uddannet og ønskebarnet er på vej. Jeg har gennem de sidste par år været igennem mange svære perioder, men pludselig er alle brikker faldet på plads, alle prøvelserne har betydet, at jeg er nået derhen hvor jeg står i dag og alt i alt er tilfreds.




6 kommentarer:

  1. Stort tillykke med dagen og hvor er din mave bare blevet fin.

    SvarSlet
  2. Tillykke, tillykke! Lyder som en dejlig dag :) Også herligt, at der ikke er nogen 30-års-krise der trykker, men i stedet en 30-års-tilfredshed!

    SvarSlet
  3. Hvor er du fin...sikke en fin mave du har!!

    SvarSlet
  4. Tillykke med de 30 og din smukke mave:) Skønt at høre, at du er lige dér i livet, som du ønsker at være.

    SvarSlet
  5. Stort tillykke!
    Flotte gaver, blomster og mave :o)
    Kan godt forstå du har lånt ideen til Rapedikkes kjole, det er en fed ventekjole! Har du selv syet den?

    SvarSlet
  6. Tak for lykkeønskninger og de søde kommentar til maven.
    Ida: Nej, kjolen er ikke hjemmesyet, den er skam fra H&M til den nette sum af 179 kr. Rappedikke lavede et indlæg hvor hun viste et billede af sig i den og jeg tror fluks vi var flere gravide der strøg ud og købte den;-) -og det er faktisk ingengang en ventekjole, stoffet er bare virkelig strækkeligt;-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...