Sider

torsdag den 10. marts 2011

Lidt mere fra gemmerne...

I sidste indlæg glemte jeg billeder af nogle ting så de kommer her:




#1:  Vægtæppet har min mor syet til mig. Hele min barndom hang det ved siden af min seng og jeg har brugt mange timer på at kigge på det. 
#2 : en aktivitetstavle der hang i fodenden af min tremmeseng. Ifølge mine forældre kan den betyde lidt ekstra søvn når bebs har den at kaste sig over. Om det virker må tiden jo vise;-)
#3: en tavle der også hang på mit børneværelse. Den er flittigt brugt også med andet end tavle kridt, så den skal vist lige shines lidt op.

Jeg elsker at der er blevet gemt så mange ting og der er stadig flere ting jeg vil hente senere når lillemanden er blevet lidt ældre. Får vi en pige engang, ja så kan vi gå helt amok med ting fra gemmerne.

For tiden går alting lidt langsomt. Under 3 uger til termin og jeg begynder at kunne mærke at jeg er højgravid.
Jeg syntes slet ikke jeg når noget som helst og jeg havde ellers et hav af planer for alt det jeg skulle nå i min barsel inden lillemanden kommer.

I dag er der ingen planer og jeg er frisk så nu vil jeg op til symaskinen :-)


5 kommentarer:

  1. Sikke mange lækre ting! :D Er så misundelig! Desværre forærrede min mor stort set alt af mine gamle børneting væk :/ Uh terminen er lige om hjørnet jo! :D Kan huske det som igår hvordan jeg havde det 3 uger før min termin..er glad for jeg fødte 38+0 ;)

    Kh

    Sasha

    ps har en give away i gang måske den kunne pynte på juniors værelse eller på et møbel :)

    SvarSlet
  2. Hej Sasha, ja jeg er meget heldig at min mor ikke kan smide noget ud:-) Ja jeg er også meget spændt på hvornår han kommer. 38+0 så skal han komme på tirsdag, uh det er snart. Jeg vil både have at det sker snart men samtidig er der også nogle ting jeg lige skal nå, det er altså svært. Men han kommer jo når han vil, selv om mor her rigtig gerne vil have kontrolen med det;-)
    Kh Line
    PS. har straks været inde og melde mig i din give away:-)

    SvarSlet
  3. Den aktivitetstavle havde jeg. Har fuldstændig glemt alt om den indtil nu. Den skal jeg se om kan støves op et sted. Wauw.

    SvarSlet
  4. 3 uger til..... nu kan det naesten ikke gaa hurtigt nok hva???
    Det er saa hyggeligt at kunne pynte boernevaerelse med ens egne gamle ting.

    SvarSlet
  5. Wow, sikke et fint billedtæppe! heldigt du stadig har det :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...