Sider

lørdag den 12. marts 2011

forevigelse af maven...

Vi har længe talt om at vi skulle have nogle gode billeder af maven.
I går i uge 37 + 3 fandt vi hele udstyret frem; spejlreflekskamera, stativ, blitz etc. Så gik vi ellers igang... men efter kort tid ringer mandens telefon med et vigtigt arbejdskald.
Hmm, jeg kunne godt høre det ville tage lang tid (det tog en lille time).
Men, men her stod det hele jo klar, så jeg fandt da bare fjernbetjeningen til kameraet frem og tog billederne selv!
Syntes egentlig de blev ret gode, lige en dum skygge foran jeg må prøve at fjerne.
Jeg har siden i går, gået og overvejet om jeg skulle vise dem her eller om de var for personlige eller vovede.
Men jeg har lyst til at vise jer dem og derfor får I disse to:









9 kommentarer:

  1. Godt gået, at du selv har taget dem.
    Du er smuk gravid og held og lykke hvis det snart skulle ske ;-)

    SvarSlet
  2. Elsker mavebilleder og hvor har du bare en smuk en af slagsen..:-) Sejt at du lige klarede det selv.

    SvarSlet
  3. WOW nogle flotte billeder! :D Den mavse klær dig bare så godt! *suk* lige før jeg savner maven nu.. :)

    Kh

    Sasha

    SvarSlet
  4. Sikke en lækker gravid du er! Det er rigtig lækkert og dog sobert. Og så er der jo en energi i billedet, der er skøn!

    SvarSlet
  5. Smukke billeder og et dejligt minde til dig og dine. Du er en smuk og elegant gravid.

    SvarSlet
  6. Tusind tak for jeres søde kommentarer. Jeg elsker også min gravide mave og prøver at nyde den så længe det varer. Er nu også meget spændt på hvilken lille en der kommer ud af den;-) -Og ikke mindst hvornår!

    SvarSlet
  7. Smukke billeder.. de er ret fine... jeg har fået mine hjem i dag.. det er ret sjovt at se, maven lidt udefra ikke? Kram fra C

    SvarSlet
  8. total "fede" billeder

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...