Sider

søndag den 11. november 2012

gaveleg og søndags glimt

I postkassen lå der denne fine pakke fra Pia  som besvarelse på pakkelegen!
Det var med stor glæde at jeg så den fine honningskageranke (se den i fuld længde her hos Pia), fine stjerne øreringe, de røde jule kugler skal da helt sikkert også indgå i årets julepynt! 
Prikker, prikker, prikker altid godt med klistermærker til en pyntesyg kreapige;-)
Hama uglen tror jeg får en magnet strimmel på bagsiden og ryger på køleskabet!
Julebroderiet, hmm, æhh...kommer nok ikke til at ske hi hi, men sød er den;-)
Stimorol cherry flavor, måtte straks indtages, den smag leder mig straks tilbage til de tidlige teenage år hvor det var klart favorit smagen (tak for den lille tur down memerylane)

Tusind tak Pia:-)


Denne uges søndags glimt ser sådan ud:



Kl. 01.00 natten til søndag blev vi vækket at Anker der kastede op og så var planen for resten af natten ligesom lagt-øv!

#1: Bananer er et hit når maven er lidt urolig

#2: Æblejuice brugt som bestikkelse for at få væske i den lille fyr- også et hit!

#3: En stak stofbleer er rare at have lige ved hånden sådan en søndag!

Billeder af den uoverskuelige bunke beskidt sengetøj, håndklæder, natdragter og stofbleer vil jeg skåne jer for.
Ligeledes vil jeg skåne jer for billeder af resten af lejligheden der er helt ubeskrivelig rodet efter sådan en dag (Orv. glemte jeg lige at sige at manden skulle til messe og efterfølgende på arbejde så jeg har været alene med den bræksyge bølle hele dagen!)

Anker sover nu sødt, vaskemaskinen er igang, stuen har fået en hurtig overhaling, køkkenet har jeg valgt at "glemme" for nu. Dynen (med nyt sengetøj er kommet ind i sofaen, en skål sukkerfri is er serveret og nu skal der slappes af til forbrydelsen!

God søndag aften:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...