Sider

torsdag den 22. november 2012

Gæt et projekt...og lidt lunt og blødt...

Jeg har gjort klar til et projekt, et lille jule projekt kan du gætte hvad jeg skal lave?
Ideen har jeg fra Pinterest (og den ligger på mit Xmas board hvis du skal have lidt hjælp!) 


Jeg har også lavet et lunt og blødt sæt tøj til Anker. Egentlig er jeg ikke rigtig til sæt, de minder mig alt for meget om en camping habbit!
Men jeg har ombestemt mig fordi han ser så sød ud i dem, ja sådan kan man ændre mening! Noget helt andet er at det kan være svært at finde en trøje der matcher til sådan et par stribede bukser, så win win!



Trøjen er syet efter Robin fra Stof2000, men den skal lige rettes lidt til! Selv om jeg droppede stykket med knap i halsen (efter et meget mislykket første forsøg på en anden trøje i aldrig får at se!), syntes jeg den er meget stor i halsåbningen!

Til bukserne overvejede jeg et kort øjeblik om jeg skulle prøve det mønster det Robin buksemønster der fulgte med...men hvergang jeg bruger et andet mønster end det gode gamle Elsebeth Gynther, så ender vi med aldrig at bruge dem! Så endnu engang blev det EG, de fungerer bare bedst herhjemme!

1 kommentar:

  1. Jeg har ingen ide om hvad du skal lave.Men det ser spændende ud :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...