Sider

fredag den 16. november 2012

this 'n that






#1: lidt nyt i vindueskarmen, den midterste er gevinsten jeg vandt hos Julia her.
#2: Chokolade julekalender, den ene indkøbt til min "lille kusine" (hmm  kan jeg blive ved med at kalde hende det nu hvor hun er 22 år?)
#3: De gaver jeg sendte afsted i denne pakkeleg.
#4: Anker har været kreativ i vuggestuen, lidt hyggelig belysning ved middagsbordet.
#5. Søde frække Anker, bare fordi det er lang tid siden han har været på besøg her på bloggen:-)

God weekend til jer alle.

4 kommentarer:

  1. Lækre knægt. Og hvor bliver han dog bare fantastisk stor :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, ja min "lille A" er slet ikke så lille mere! Det går alt for hurtigt;-)

      Slet
  2. Må man spørge hvor du har købt den fine chokoladekalender? Hungrer efter noget der er lidt anderledes end dem man kan købe i de gængse supermarkeder... ;-)

    Vh Laura

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også helt vild med dem, og bruger dem gerne som en sjov gave til voksne! Børn bliver nok lidt skuffet over de kun må få en chokoladeknap om dagen;-)
      Jeg har købt dem i Norte Dame i KBH (lige overfor vor frue kirke), de koster 15 kr.

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...