Sider

lørdag den 17. november 2012

klar til portræt foto




I dag skal Anker have taget portræt foto i vuggestuen! De bliver taget en lørdag for at personalet ikke skal tage ansvar for om tøj, hår etc. sidder som det skal og at der ikke er makrelsalat i hele hoved!
Det er der skam fuld forståelse for fra min side, og vi har selv bestemt vores "tid" så det passer bedst ind i vores dag.

Anker skal selvfølgelig have den nye yndlings trøje på (det er altså mors yndlings trøje, Anker er ret ligeglad!).
Dertil har jeg syet et par petroleums farvet bukser i baby fløjl med brun pipingbånd.
Jo, selvfølgelig skal der nye bukser til når man skal have taget portræt foto! Det kan da godt være man ikke kan se dem på billedet, men derfor kan man da godt få nye bukser alligevel!

6 kommentarer:

  1. Tak, jeg elsker bare de farver sammen:-)

    SvarSlet
  2. Hvor er bukserne bare fine...håber det blev et fedt billede :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Åh ja jeg er så spændt på hvordan det blev det billede, vi kan se det på nettet i løbet af ugen!

      Slet
  3. Hvor er det bare nogle fine bukser. Og de ser ud til at passe ham perfekt, hvilke mønster har du brugt? I øvrigt smart med en lørdag til fotografering.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak:-) Det er som altid Elsebeth Gynthers mønster jeg bruger. Lommerne har jeg selv tegnet, ændret dem lidt fra til til anden;-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...