Sider

søndag den 4. november 2012

gaver




Jeg har syet en gave til en lille dreng- et babytæppe.

Elsker hele processen i sådan et tæppe, først skal stoffet udvælges og skæres, så skal rækkefølgen findes og til sidst skal det syes sammen!

Først nu ser jeg at det færdige tæppe og udkastet ikke matcher helt, har fået byttet om på nogle rækker-nå skidt pyt, elsker det færdige resultat.

Tæppet var et ønske og det skulle være præcis som det jeg lavede til Anker (her).
Helt ens er de dog ikke, der er mange gengangere af de farverige stoffer, men der er også nogle nye- nogle af stofferne havde jeg ikke længere og det har jeg det også bedst med! Sådan et tæppe skal være et unika, der skal ikke være et der er helt magen til.

Lige som med Ankers tæppe har jeg fundet inspirationen hos Julia også kendt som The Vintage Hausfrau.

Nu vi er ved Julia så var jeg jo så heldig at vinde en af hendes give aways og se lige hvad posten kom med den anden dag:


Desværre havde posten ikke behandlet pakken så pænt, så to af tingene har fået et gok i nøden!
Men pyt, jeg skal nok få noget ud af dem.

Tingene kommer fra Rikki Tikki og er fra serien Gazzel.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...