Sider

søndag den 16. oktober 2011

Babymesse

Igår var vi taget til babymesse i Øksnehallen. Det var vi ikke de eneste der var og jeg vil sige det var en del lettere at komme rundt sidste år, da Anker stadig kun var en lille bule på maven end i år hvor han lå i barnevognen.

Indgangen kostede 80 kr. man kunne eftersigende få det til 40 kr. gennem børn i byen, men det opslag har jeg altså ikke fundet.

Jeg tror det er sidste år jeg deltager, jeg syntes det er dyrt at betale 80 kr. for at komme ind til nogle få tilbud, mulighed for at deltage i et hav af konkurrencer mod udlevering at email og andre kontaktoplysninger, samt en pose læsestof og nogle gratis prøver. (Hvis jeg tager afsted igen, bliver det uden barn og barnevogn!)

Her er udbyttet:



#1: Gratis prøver
#2: Body og rangle købt på tilbud.

Hvis du vil derud har de åbent til kl. 17 idag, så du kan stadig nå det;-)



3 kommentarer:

  1. Fine ting du fik købt! Jeg har aldrig været afsted og kommer nok heller ikke, da jeg bor for langt væk. Men kan godt forstå, at det er lidt kaotisk med barnevogn.

    SvarSlet
  2. Åh, Åh -det vækker minder. Første gang højgravid og med en dreng på 20 mdr i klapvognen og anden gang med en baby i barnevognen sammen med resten af mødregruppen. Pyha -tal om angstprovokerende oplevelser ;-)

    SvarSlet
  3. Dorthe: du skal ihverttilfald ikke rejse langt for det, det er altså lidt opreklameret!

    Malene: jeg begynder at kampsvede bare ved tanken;-) Pyha ja!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...