Sider

torsdag den 6. oktober 2011

Ta Da på hagesmække

Jeg havde jo en ret lang to-do liste i sidste uge.

Da jeg desværre blev ramt at lidt sygdom i denne uge, så har jeg ikke nået så meget som jeg ønskede.

Hagesmække til Anker; tjek:




Denne del er min to-do liste er jeg nogenlunde tilfreds med, skal dog have lavet lidt flere.

Det næste var en gave til lille Mie  fra mødregruppen, som tak for lån af flyverdragt; halvt tjek:


Ja, her blev det altså kun til to hagesmække, så jeg skal lige ha lavet et par hurtige bukser også. Men da jeg var syg da vi havde mødregruppe, så har jeg jo også lidt flere dage til at få gaven færdig!

Sidste punkt var barselgave til lille Maren; Tjek (dog har jeg fået hjælp ude fra;-))



Lille Maren skal have en patchworkbold og en Ej Sikke Lej heldragt. Jeg kæmpede mig lige til lagersalg inden jeg måtte ligge mig! Så det er måske med lidt snyd, men tror nu at gaven nok skal falde i god jord:-)

Det er nu dejligt også at få lov at lave lidt i pigefarver engang imellem!




9 kommentarer:

  1. Fine hagesmække du har fået syet. Det vil jeg altså også snart igang med!:)

    SvarSlet
  2. Fine sager du har fået lavet.. jeg mangler virkeligt også hagesmække i stor str, men kan bare ikke få taget mig sammen til at få dem lavet.. :)

    SvarSlet
  3. Hvor er det flot det hele - ja hagesmækker kan du ikke få for mange af :-)

    SvarSlet
  4. Flotte hagesmække :-) Jeg kan godt lide de stoffer du har valgt :-) Hvad har du brugt som bageside?

    V.h. Ditte

    SvarSlet
  5. Tak:-)
    På bagsiden er der frotte m. gummi, købt i stof2000:

    http://www.stof2000.dk/show_article.php?catid=169&articleid=991

    Så er der ingen våd trøje;-)

    SvarSlet
  6. hvor er det bare flot det du har syet. Hvordan har du mon syet hagesmækkene sammen ?
    og jeg har også ledt efter det frotte m. gummi, men jeg kan ikke se det på linket ?

    SvarSlet
  7. Tak. Jeg har syet dem sammen ret mod ret og ladet et lille hule være for neden. Herefter her jeg vendt ret siden ud af og syet en stikning hele vejen rundt i kanten og der med også lukket hullet for neden ved at bukken kanten ind der!
    Giver det mening? Ellers kunne det være jeg skulle lave en DIY på dem, for det er virkelig let. Jeg syntes det er lettere end at kæmpe med skråbånd.

    Af en eller anden grund kan man ikke linke til stof2000, men prøv i deres søgefelt at skrive:

    Frotte m. gummi bagside Hvid

    Stof og stil har det også:

    http://www.stofogstil.dk/Katalog/Bolig.aspx?group_id=5352

    De kalder det vådligger frotte.

    Dog syntes jeg at den fra stof og stil er meget blødere og pænere kvalitet.

    SvarSlet
  8. Jeg mente den fra stof2000 er blødere og bedre kvalitet!

    Har brugt begge og den fra stof2000 holder sig pænere og er meget blødere kvalitet.

    SvarSlet
  9. hej igen
    tak for dit svar, fik slet ikke svaret tilbage :) det vil jeg huske til næste gang.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...