Sådan cirka lød den korrespondance jeg havde med Ej Sikke Lej!
Jeg havde jo været til deres lagerslag og var kommet hjem med nogle gode køb. Desværre opdagede jeg en fejl på den ene dragt jeg havde købt.
Først kunne jeg ikke forstå at jeg ikke kunne ligge den pænt sammen i ærmerne, indtil det gik op for mig at det ene ærme var 3 cm kortere!
Lidt ærgerligt syntes jeg, men da det jo var lagersalg og jeg ingen bon havde tænkte jeg at der nok ikke var så meget at gøre.
Alligevel skrev jeg til Ej sikke lej og vedhæftede bl.a. dette billede
Straks blev jeg tilbudt et tilgodebevis til næste lagersalg, da dette helt klart var en fejl fra deres leverandør.
Så har jeg jo også en undskyldning for at skulle afsted igen næste gang, det er nu rart.
Jeg syntes det var rigtig god service og vil helt sikkert handle på deres lagersalg igen.
Sikke dog en god undskyldning du der fik hihi.
SvarSletDejligt med god service! Så handler man jo glad der igen :-) Og sikke en fin dragt :-)
SvarSlet