Sider

lørdag den 15. oktober 2011

Forskud på efterårsferien

Anker og jeg tog forskud på efterårsferien og har været på besøg hos mormor og morfar i Hillerød.
I mandags sendte vi farmand på kursus hele ugen, så tirsdag efter gymnastik, tog Anker og jeg op til mormor og morfar.

Derfor blev har pludselig lidt stille på bloggen, jeg glemte alt om at blogge fra mobilen, vi brugte tiden på at hygge istedet:-)

Min mor og jeg skal altid på en lille shoppetur når vi er på besøg.



Da det gik lidt hurtigt med at komme ud af døren havde jeg ikke fået et stykke legetøj med til Ankermanden, så da han vågnede fra sin lur var han lidt utilfreds med at blive slæbt rundt i butikker. I genbrugsen fandt jeg dette legetøj og efter en hurtig behandling med en vådserviet blev det taget i brug med stor fornøjelse i barnevognen.

I samme genbrug fandt jeg dette skønne junior betræk til kun 40 kr.

Når jeg er hjemme ved mine forældre skal jeg jo traditionen tro altid ned og rode lidt i deres kælder! Se hvad jeg denne gang fik med op:



En rest fin Emil fra Lønneberg stof, min mor syede junior sengetøj til os af det og det har jeg allerede snuppet på et tidligere rov men havde altså ikke set denne ekstra rest som ikke er forvasket!

Jeg fandt også en kæmpe bunke at dette orange (meget dårligt billed) stof. Det har været brugt til gardiner på min onkels værelse i engang i 70'erne. Tænker at der kan blive noget sjovt ud af det.


Ellers har vi rigtig hygget og nydt at blive forkælet, mens Anker har charmet mormor og morfar.


6 kommentarer:

  1. Hej Line
    Kan du huske den æske du viste frem med dine knyttede armbånd i? Jeg fandt min æske på mine forældres loft i går! Proppet med barbie-tilbehør;)
    Fine fund:)

    SvarSlet
  2. Nej hvor sjovt, utroligt hvad man kan finde i forældrenes gemmer;-)

    SvarSlet
  3. Skønne glade stoffer :o) Det skal der nok komme noget godt ud af...
    Der er ikke noget bedre end at hygge hos mormor og morfar :o)

    :o) Karina

    SvarSlet
  4. nøj hvor er det nogle skønne stoffer - sig hvis du vil bytte

    SvarSlet
  5. mener det stadig .. har en lille datter der er helt skudt i Emil, så det vil være et mega hit her :)

    SvarSlet
  6. Hej Stinne
    Har desværre ikke nok til at jeg vil bytte af det:-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...