Sider

lørdag den 8. oktober 2011

manglede et plus på overskudskontoen

Kender I de der dage hvor man bare føler sig desperat! Sådan en dag har jeg haft!Mand og barn er en pain in the ..., alting driller og jeg ser bare mere og mere rødt. Om jeg så skal skifte en ble så ender jeg med at blive pisset på!

Om det er fordi manden har eftermiddags/aftenvagt både i dag og i morgen og skal på kursus hele næste uge, eller fordi hele hjemmet ligner noget der er løgn og mødregruppen kommer på mandag eller måske var jeg bare sur!

Nå men vi skal så lige nå ned og handle inden manden skal på arbejde og der var altså ingen vej uden om! Vi var ved at løbe tør for bleer og så skulle der jo handles til mødregruppen på mandag!

Findes der noget værre end at handle med alle de andre (læs:Idioter) lørdag formiddag, nej det tror jeg ikke! Jeg starter pænt ud, men barnevognen bliver mere og mere forvandlet til en bulldozer, i takt med at jeg ser mere og mere rødt!

Hjemme igen tager manden afsted på arbejde, han lignede faktisk en der var lidt lettet over at han skulle på arbejde!

Jeg får lagt Anker til en lur og får en dejlig kop kaffe!

Her syntes jeg så lige at jeg vist har brug for lidt plusser på overskudskontoen, så jeg beslutter mig for at lave lidt frugt- og grønsagsmos.


Så nu står der 3 skåle til afkøling i køleskabet. En gang gulerodsmos, æblemos og sveske/æblemos, sidst nævnte er frit fra Tines opskrift her.

Jeg kunne jo bare have fremvist mosen som et glansbillede, men nej, nogle dage går der bare desperate housewife i den, kender I ikke det?



3 kommentarer:

  1. Kender godt de dage - og jeg har ikke engang børn. Sender dig masser af virtuelle plusser, og du får også et i min bog for ikke bare at fremvise glansbilledet, men også mennesket. Håber du får en fredelig og hyggelig aften :)

    Knus

    SvarSlet
  2. Det kender vi helt bestemt godt, og det tror jeg egentlig langt de fleste gør. Om de sidste virkelig ikke kender det, eller bare lyver, ved jeg ikke. Men jeg syntes heldigvis det kan hjælpe med en lilla pause til børn og voksne, flyde ud med et puslespil, en film eller andet, og så få ordnet lidt af de der hængepartier, hvis man kan. Men det er dejligt og sejt du også deler ud af de der knap så fantastiske øjeblikke :-)

    SvarSlet
  3. He he, desperate bliver vi vist alle fra tid til anden;-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...