Sider

fredag den 21. oktober 2011

Fisken istedet for bølgen.

Shopping centre er rigtige gode til tidsfordriv på sådan en barsel. Oftes tager vi s-tog 6 min til Waves, men idag skulle der lidt variation til og vi tog toget 15 min den anden vej til Fisketorvet (Ja så kan du jo prøve at gætte hvor vi bor!).

Nå men, jeg fortrød så bitterligt at jeg havde fået den ide at tage på fisken idag, det er fredag og efterårsferie!
Altså jeg er jo vant til at have butikkerne for mig selv (sammen med alle de andre på barsel og pensionisterne) til hverdag. Så det blev et hurtigt visit!

En hurtig tur i Inspiration, ikke planlagt, men der var 25 %! Så jeg syntes det var på sin plads med lidt selv forkælelse:


En lille Kahler vase og en mormor sukkerskål, dog vil sidst nævnte blive brugt til smykker.


Kahler vasen på sin plads.

Derefter gik turen forbi Søstrene efter ting der allerede er set mange steder her i blogland.


Der skal rigtig nok laves navneskilt til Ankers værelse.

Så fik jeg nok af menneskemængden og kæmpede mig i føtex, som jeg ikke rigtig syntes gør mere for mig ! (og da slet ikke idag).

Slutteligt var vi lige en hurtig tur i "ammerum" (her kan jeg altså klart bedre lide familierummet i Waves) inden vi tog toget hjem igen!

God weekend derude.


4 kommentarer:

  1. Jeg var både i Søstrene Grene og i Inspiration i dag! Sjovt hvis vi var rendt ind i hinanden:)

    SvarSlet
  2. Sukker også langt efter mormor-servicet, synes det er SÅ pænt!

    SvarSlet
  3. Hehe, jeg var også på fisken i går, OG i ammerum :-) som i øvrigt ligger ikke ligger så diskret hvis jeg skal være ærlig! Søstrene har SÅ mange fine ting for tiden! og sikke nogle fin fund du har gjort dig i inspiration :-)

    SvarSlet
  4. Hvor sjovt, ja vi var mange på fisken igår!

    Anne, ja tænk hvis vi var der på samme tid;-)

    Binemor, jeg fik mormor sukkerskålen for kun 65 kr, så kan man jo godt forstå jeg ikke kunne gå forbi!

    Martina: Du skal prøve familie rummet i waves, det er meget bedre!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...