Sider

tirsdag den 25. oktober 2011

Av...

Lige nu sidder jeg og overvejer om, jeg for fremtiden skal gå med beskyttelsesbriller og Anker med luffer.

Igår lå Anker og jeg og hyggede i sengen. Anker var så glad og lå og baksede med arme og ben.
Hurtigere end en ninja stak han en finger i øjet af mig. Det gik hurtigt op for mig at han havde lavet skade på hornhinden, av av.

Så står man der alene med baby og skal akut til øjenlægen. Manden sad i vigtig møde så han kunne ikke komme hjem.

Endelig fik jeg fat i min far som kom og kørte mig og passede Anker imens. Faktisk tog det hele så lang tid at manden også nåede at møde os hos øjenlægen. Så kunne jeg sidde der og holde hof.

Nå men rigtig nok, jeg havde fået en rift i hornhinden. Av av!

Fik noget øjensalve og her et døgn efter er der endelig lidt bedring!
Published with Blogger-droid v1.7.2

6 kommentarer:

  1. Øv, det lyder ubehageligt! Jeg kradsede en gang min far i øjet som baby, og øjenlægen fortalte ham dengang, at baby-negle er noget at det skarpeste, der findes. Så beskyttelsesbriller er måske en go' idé ;)... Go' bedring!

    SvarSlet
  2. Pu ha, det lyder som en slem omgang. Håber du er ved at være ovenpå igen! Jeg synes godt nok også, at Johannes negle er ret skarpe selv om de bliver klippet flere gange om ugen.
    God bedring!

    SvarSlet
  3. Av av! God bedring.
    Ps! Jeg har også lavet sådan en ridse i min mors øje engang. Den havde hun "fornøjelse" af mange år efter. Håber din hurtige reaktion gør at det heler fint og godt - hurtigt!

    SvarSlet
  4. Av for søren - og så lige i øjet!
    Det er ikke lige dér man ønsker at blive skadet vel? :o)

    Håber det hele SER bedre ud snart ;o)

    SvarSlet
  5. Tak for jeres søde kommentarer:-)
    Det går meget bedre nu, men hold da op det gør ondt sådan noget.
    Ja, kan jo forstå at det er sådan noget der kan ske med en lille!
    Øjenlægen sagde som farvel hilsen; "se nu og få klippet de små negle!"
    Ja tak, det gør vi altså hele tiden!

    SvarSlet
  6. Æv. Ja de der små tykke ninja-babyfingre er ligeså farlige som de er søde ;-)! Godt du har det bedre i dag. (frække læge: Babynegle gror jo med lynets hast!)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...