Sider

onsdag den 19. oktober 2011

opfølgning, mødregruppe og Ikea

I dag var mødregruppen på cafe (og vi ammede og det måtte vi gerne!). Jeg kunne overrække en lille gave til Mie og hendes mor som tak for lån af flyverdragt. Denne gave var jo på min to-do liste, men jeg kunne ikke fremvise det hele på mit ta-da indlæg.
For jeg har også lavet et par bukser til Mie:


Gaven blev så godt modtaget at jeg fik en bestilling på endnu et par bukser.

Da vi var færdige med at spise brunch og snakke, fik vi en pludselig trang til at komme i Ikea, ja hvem kan sige nej til en tur i Ikea (ikke mig)!

Så efter ungernes lur gik turen til Taastrup! Her kunne vi jo så drikke efter middagskaffen (og tænk engang så ammede vi igen, ja den var ikke gået i Illum!).

Åh, det er nu dejligt at være på barsel:-)

3 kommentarer:

  1. Man SKAL også bare vold-nyde sin barsel! For vupti så er det slut :)
    (eller sådan føler jeg det ihvertfald lige nu)
    Skønt med en mødregruppe der er med på den værste :)
    kh

    SvarSlet
  2. Årh, jeg vil også på barsel igen!!! Det lyder præcis som en dag vi havde med min første mødregruppe ;o)

    Fine bukser i øvrigt. Det er altid lidt sjovt at sy i andre farver (pigefarver!) end man plejer. Kan godt forstå at du fik en bestilling med retur!

    SvarSlet
  3. Om jeg nyder min barsel! Jeg nyder den på fuld drøn:-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...