Sider

søndag den 24. marts 2013

En skat gemt i bogreolen

oprydning i bogreolen
 Søndagens oprydningsprojekt er at få ryddet lidt ud i alle bøgerne i bogreolen og der er mange!
Så der skal sorteres med grovhånd, selv nedenståemde stak af kreabøger skal have et kritiskblik!

stakken med kreabøger

Jeg hev fat i en bog, "Bo Bedre´s Børnenes Idébog" og tænkte den her er da ikke for køn, den skal vist videre...
Bo Bedres børnenes Idébog

Heldigvis bladrede jeg lige lidt i den og gæt hvad jeg fandt!
Soveanden, ja den behøver ikke andet introduktion her i blogland end Soveanden, for hvor har jeg da længe ønsket mig mønsteret til den bloglands traver! Tænk engang så stod den lige her i min bogreol!

Soveand fra Bo Bedres børnenes Idébog

Nu skal der rigtig syes soveænder!

6 kommentarer:

  1. Jeg fandt den også i mine forældres gemmer, og genkendende af anden fik også smilet frem her, men de der dukker deri er nu også vild søde

    SvarSlet
    Svar
    1. ja, utroligt jeg ikke havde opdaget den, har haft den et par år!
      Ja, der er nogle sjove ting i den, hvis man kan se bort fra de dårlige billeder og farver!

      Slet
  2. Den bog har jeg også og soveanden den er da for skøn.

    SvarSlet
    Svar
    1. Da er jo vildt skøn, har sukket efter den længe!

      Slet
  3. Tillykke med skatten - Herligt at finde ud af du allerede havde den selv ;0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja er det ikke utroligt, har ønske mig den bog længe og så stod den i min egen bogreol uden jeg anede det!

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...