Sider

lørdag den 23. marts 2013

Vil du arve 112 cm patchwork projekt?

patchwork


patchwork

Jeg fortsætter oprydningen og denne gang er det dette patchworkprojekt der står for skud!
Jeg startede på det for flere år siden (se indlæg fra 2010!) og så har det bare fået lov til at ligge hen!
Det skulle være et kæmpe sengetæppe, ja mindre kunne ikke gøre det!
6 kanterne er lavet af en blanding af nye og vintage stoffer.

Jeg kommer ikke videre med det, så derfor vil jeg høre om der er en der vil arve mit patchwork projekt?

Der er tale om en række på 112 cm, dertil er der 5 færdig syede blomster lige til at sy på.
Af ekstra tilbehør medfølger en pæn stak 6 kanter med stof monteret og en stak stof der er skåret og klar til montering på pap.
Du får også stof skabelonen og et par brugte 6 kanter (som sagtens kan klare et par gange mere!)

patchwork

Det er måske et lidt mærkeligt indlæg, men jeg har jo allerede lagt meget arbejde i det, så vil hellere sende det videre end ud!

Mulighederne med projektet er mange, du kan fortsætte med sengetæppet som mål, men det er også muligt at lave det til en lidt mere overskuelig pude eller noget helt tredje!

Det er dit kvit og frit hvis du vil have det!

Skulle der være flere interesserede trækker jeg lod mandag.

6 kommentarer:

  1. Ikke mig, men har linket til dig hos Micha:

    http://snoretoppen.blogspot.dk/2013/03/vanvidsprojektet-skrider-frem.html

    KH. Lola :)

    SvarSlet
  2. Mig mig !!! Det er smuuuuukt!

    SvarSlet
  3. Hvis Christina hopper fra er jeg frist. Hader at klippe ud så det er jo et perfekt projekt.
    Det er så fint..

    SvarSlet
  4. Vil da gerne arve det, og er sikker på at jeg og Micha sagtens kan få noget ud af det, da vi i forvejen er igang med en masse kreative mor/datter ting.
    Hilsen Lene.

    P.S og henter gerne hvis det er inden for en rimelig afstand :-D

    SvarSlet
  5. øv der var jeg vist for langsomt, havde desværre ikke set Lolas kommentar i går..
    KH Micha

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...