Sider

tirsdag den 12. marts 2013

Jeg havde jo ellers svoret vi ikke skulle have "Cars" møbler herhjemme!

Cars opbevaringskasse fra Nuar

Nej tak, var min første tanke da Anker blev tilbudt at teste en ting fra NUAR med temaet Cars eller Hallo Kitty. Men heldigvis er jeg så nysgerrig anlagt, at jeg da lige skulle ind og se hvad det handlede om...
For lige så snart jeg fik øje på denne opbevaringskasse til legetøj, var jeg helt solgt.
NUAR er et nyt børnemøbeldesign firma der har været så frække at tage to kendte (og meget farverige) tegneseriefigurer og mikse dem med New Nordic design stilen, som er meget afdæmpet!

I min verden er det et hit, for det var lige netop det kompromis der skulle til for at jeg overgav mig og lod knægten få et Cars møbel! 

At min lille dreng elsker biler ses vist tydeligt her i den allerede fyldte opbevaringskasse: 


Cars opbevaringskasse fra Nuar

Anker har da også allerede taget den til sig med stor glæde og af en opbevaringskasse har den altså stor legeværdi for den lille fyr. Låget bliver åbnet og lukket i et væk, biler taget op og lagt ned igen!
Der er sat en lukkemekanisme på der gør, at der ikke er nogle små fingre der kommer i klemme, hvilket jeg var lidt nervøs for først. Men her er der altså ikke noget låg der klapper i!

Leg med den nye cars opbevaringskasse

Leg med den nye cars opbevaringskasse

Den fine vejbane på låget er også et hit.
Leg med den nye cars opbevaringskasse

Egentlig havde jeg tænkt den skulle stå på Ankers værelse, men da vi fik den hjem og jeg så hvor fin og afdæmpet den er, så flyttede den ind i stuen! Anker leger altid i stuen og der er legetøj overalt, så det er rigtig dejligt at kunne få det pænt af vejen. Vi kan jo altid senere flytte den ind på værelset.

Dog tror jeg lige vi skal revurdere placeringen af kassen, for Anker har opdaget endnu en måde at bruge den på:

Leg med den nye cars opbevaringskasse


Kollektionen fra NUAR forhandles i ILVA og er du også blevet nysgerrig, så kan du se mere om Cars serien her og Hello Kitty serien her.

Til og med 12 April har du også mulighed for at vinde et NUAR Cars eller Hello Kitty børneværelse til en værdi af 3000 kr.
Deltag i konkurrencen på facebook her: https://www.facebook.com/nuarliving/app_422560527825494,
læser du med via mobilen så brug dette link: http://bit.ly/11GptlP


* Dette indlæg er sponsoreret, men ord og billeder er mine *

6 kommentarer:

  1. Den er da fin Line!!
    Og ja når alt legetøj skal være i stuen så er det et godt kompromis. Hvilket minder mig om at jeg skal have muget ud i alle Emils ting :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja tak, efter jul syntes jeg vi svømmer i legetøj og nu har knægten også snart fødselsdag!
      Ja, den nye opbevaringskasse er ret fin og han elsker at lege med den:-)

      Slet
  2. Ej hvor er den fin. Nu var jeg inde og lure og synes for en gang skyld at det til knejterne er klart det fedeste

    SvarSlet
    Svar
    1. Der er jeg helt enig, jeg sukker ofte over pige tingende for de er oftes finest! Men ja, jeg syntes den her er så fin, især bilbanen på låget syntes jeg er så fin en detalje!

      Slet
  3. Den måtte ski herne flytte ind herhjemme... Fin og enkel, men stadig en genkendeloghed for børnene

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...