Sider

torsdag den 21. marts 2013

Kom nu forår!

forårsblomster

Jeg kan lige så godt sige det som det er, jeg trænger altså virkelig meget til forår! Jeg er så træt af sne og kulde, jeg orker det faktisk ikke mere!

Jeg syntes ærlig talt at det er ufint lige at give os en forsmag på forår med sol og varme, for derefter at sende en koldfront (er det ikke det de ævler om i vejret?) ind over os fyldt med sne, sjap og sjask!

Bum, der var vist lige lidt vrede der skulle ud!

Hvad værre er så vokser knægten som ukrudt og vi mangler snart akut langærmet bodyer og hvis vejret fortsætter så måske også en flyverdragt! 

Jeg nægter altså at gå ud og købe ny flyverdragt i slutningen af marts måned, så den må altså bare kunne holde.

Bodyerne er lidt mere akut, men erfaringen siger mig også bare, at lige så snart foråret kommer så bruger vi kun dem med korte ærmer (og det er forhåbentlig snart)!

Så derfor bliver løsningen at finde et par stykker lige her: http://www.trendsales.dk/nfo/

* Dette er et Trendsales partner indlæg! Jeg står selv for fremstilling og meninger*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...