Sider

torsdag den 21. marts 2013

Jeg drømmer om...

http://www.griffenshop.dk

Prøv lige at se det her bord fra Griffenshop, jeg er simpelthen bare forelsket!
Jeg kunne godt lige forestille mig Anker sidde ved det og tegne.
Eller måske ved det her sæt:
www.griffenshop.dk børneborde
Mens jeg er igang med at drømme, så ryger det her bord altså lige med i min fantasi indkøbskurv, for det passer da lige til den nye fantasisofa jeg også drømmer om!


www.griffenshop.dk sofaborde
Er det bare mig, eller er det ikke nogle vildt lækre ting?
Jeg er altså bare helt solgt, jeg er helt vild med det design!
Jeg faldt over dem på facebook og kan se at der lige nu er oprydningsudsalg med 50 %, så det første bord kan erhverves for kun 900 kr!
Kære bankrådgiver, det kan du nok forstå, det er så billigt at det jo næsten ville være dumt ikke at slå til! NU!

(for god orden skyld vil jeg lige nævne at dette IKKE er sponsoreret, jeg deler blot disse fede ting fordi jeg ikke kunne lade være!)





2 kommentarer:

  1. Jeg kender godt det med at drømme... Det er godt jeg har pinterest, for så kan jeg se på sagerne når jeg har lyst (uden at skulle gennemsøge nettet efter billeder)

    SvarSlet
  2. Uh jeg har foreslået den butik at de skulle sende et bord til mig!! men posten kan vist ikke komme frem!! Jeg lovede ellers at tage dejlige billeder :)
    Jeg er helt vild med de runde blågrønne borde... men de mørkere blå..som de står her på fotoet - ligner de små bjørne.... og så skulle man have et barn i str. Anker <3
    Og så er det gået op for mig at jeg har et S fra dem - SkønVirke fik det i housewarming gave!!
    Jeg må altså forbi snart!!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...