Sider

torsdag den 28. marts 2013

Planlægning af forår og sommer garderobe...


Jeg var et smut i stof og stil den anden dag og jeg syntes selv jeg har været ret dygtig, der kom kun lidt ekstra med hjem! Selv om jeg havde nøje planlagt alle min køb hjemmefra, så kan man jo ikke tage højde for hvad der ligger på restebordet og det som bare springer i vognen helt af sig selv!
Selv om der på forhånd er lagt en plan for alt stoffet, så er der stadig plads til at ombestemme sig, så idag
gennemgår jeg blade, bøger og mapper med mønstre.


En ting er sikkert der bliver med garanti syet bukser ud fra Elsebeth Gynthers bukse grundmønster, den model sidder altså bare super på Anker.

Hvad jeg ellers finder på skal jeg nok vise frem i takt med det bliver færdigt!

Men først skal stoffet vaskes og klippes!

Findes der noget bedre end sådan en bunke af nyt stof fyldt med muligheder?

3 kommentarer:

  1. Tjahh - Jeg kan nu personligt godt lide når man så også har fået brugt stoffet til de nye muligheder...

    Ellers bliver det bare hurtigt til en bunke dårlig samvittighed ;0)

    SvarSlet
  2. Jeg glæder mig til at se hvad du får syet til ham ;-) det kan være jeg skal prøve det buksemønster til kaja. Bare for at prøve noget andet :-)

    SvarSlet
  3. Sikke nogle dejlige friske farver - glæder mig til at se hvad du får tryllet frem.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...