Sider

tirsdag den 26. marts 2013

Ud i solen og give away vinder


Jeg har fået nye solbriller fra Sunglassesshop.com, indtil vi får sommer kan de jo sidde i håret!
Da jeg var teenager købte jeg faktisk engang et par solbriller kun til at sidde i håret, jeg så komplet åndsvag ud med dem på, men de var super smarte i håret (syntes jeg selv).
Idag griner jeg lidt af det, men i bund og grund tror jeg bare altid at jeg syntes mine solbriller sidder pænere i håret end på næsen!
Men jeg er faktisk ret vild med mine nye solbriller, modellen hedder Nueu Taurus og du kan se lidt nærmere på dem lige HER.

Og pyt, så får I da også lige et billede med brillerne på næsen!


Og nu til den rigtige sjove del, for idag skal jeg jo finde den heldige vinder af et par solbriller fra Sunglassesshop.com.

Trækningen af vinderen stod manden for, jeg kørte musen op og ned, da manden sagde stop stod pilen ud for:


Du kan gå sommeren i møde med disse briller: http://www.sunglassesshop.com/solbriller/nueu/opus/sort-03/27727.aspx

Send mig en mail med din adresse på linsensprojekter@gmail.com, så sørger jeg for at de lander i den postkasse.

Tak til alle der legede med.
*Dette indlæg er sponsoreret,  ord og billeder er mine*

3 kommentarer:

  1. JUHUUU..... Bilder ellers mig selv ind at jeg ALDRIG vinder noget. Men se nu der og så endda et par nye MEGET tiltrængte solbriller. Fedt fedt fedt. Sender mail Line.

    SvarSlet
  2. Sejt Line. De er da baade gode i haaret og paa naesen. Hjertelig tillykke til Lise.

    SvarSlet
  3. Hey nu kan vi da være smarte sammen!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...