Sider

torsdag den 14. marts 2013

Nem og hurtig påske pynt

hjemmelavet påskepynt

Den anden aften fik jeg lavet lidt nemt og hurtigt påskepynt! Der er ikke tale om noget nyskabende, nej der er faktisk tale om en gammel traver set både på Pinterest og rundt om i blogland.
Og hey, her er mine masking tape påskeæg så, selvfølgelig med et strejf af neon!
Super nem og hurtig form for hjemmelavet påskepynt, lavet med et halvt øje mens jeg så medical night!
Det bedste er med sådan et projekt kan den voksende masking tape samling retfærdiggøres!

hjemmelavet påskepynt

hjemmelavet påskepynt

Skal du også igang med påskepynt?

9 kommentarer:

  1. Fede! Jeg drømmer om at få ryddet op i entreen og gjort plads til nogen forårsgrene, gerne i aften eftersom huset bliver fyldt med gæster hele weekenden. Så der må godt emme lidt af overskud *ha ha* Synes meget godt om at du har sat neon snor i æggene, haps tror jeg snupper den idé, gammel, ældgammel eller ny I don´t care :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi får også gæster hele weekenden, så dette er også mit forså på at virke overskudsagtig;-)
      Snup du bare alt det du kan bruge;-)

      Slet
  2. Jeg mangler virkelig sådan en hulletangs-dims *suk*

    SvarSlet
    Svar
    1. Det tænkte jeg slet ikke på jeg har liggende, jeg brugte bare hulmaskinen;-)

      Slet
  3. Måske ikke nyskabende, men alligevel super fint påskepynt :)

    SvarSlet
  4. Hvor fine!

    Send lige nogen op til mig, jeg ejer hverken karton eller maskingtape (ok 5 ruller, men de er sølv og sort alle sammen!!)

    SvarSlet
    Svar
    1. He he, de er så neme at lave selv, tror endda du kan få ungerne til at hjælpe!

      Slet
  5. Det kan ganske vist godt være det er en gammel traver.... Men det gør dem ikke mindre fine!
    Jeg skal vist også snart på rov efter nogle forårsgrene!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, man bliver så glad når grenene begynder at blomstre indenfor:-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...