Sider

fredag den 15. marts 2013

enkelt jersey bluse

Dette var egentlig kun en test bluse, for lige at give Robin mønsteret en chance til og det var godt for den hjemmesyet bluse er blevet så vellykket, hvis jeg selv skal sige det.
hjemmesyet bluse


hjemmesyet bluse

Når nu test blusen blev så god, så røg der lige en kløver på i strygestof!
Jeg er helt vild med sammensætningen af det marine blå og grønne og så minder den mig så meget om en body Anker havde som helt lille (den kan du se her).

Vi skal holde Ankers 2 års fødselsdag på lørdag og jeg tror det her skal være fødselsdagsblusen:-)





10 kommentarer:

  1. Hvor er den bare blevet flot!

    SvarSlet
  2. rigtig fin - skønne farver :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, jeg elsker også de farver sammen:-)

      Slet
  3. Du har ret - den farvekombination er rigtig god - og super fin detalje ;o).

    Og håber I får en dejlig fødselsdag - det er sjovt at holde fødselsdag nu når de rent faktisk forstår lidt af at det er for dem vi gør det - tillykke med ham ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak:-)
      Ja, det var en god fødselsdag, selvom Anker var lidt syg!

      Slet
  4. Det er godt nok en flot fødselsdagsbluse. Det må siges at være et hit med det strygestof :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak:-)
      Ja strygestof er genialt til en hurtig detalje!

      Slet
  5. Joesses, bliver Anker to aar allerede????? Hjertelig tillykke med ham. Flot sweatshirt. Dejligt med strygestof saa man kan lave det lidt anderledes. Kender du det finske blad Ottobre??? De har rigtigt mange gode modeller til boern.

    SvarSlet
    Svar
    1. JA, jeg fatter det heller ikke, 2 år!!!

      Ja, jeg kender godt Ottobre, har faktisk en hel stak liggende, har bare aldrig syet fra dem!
      Kan være jeg lige skal prøve at kigge lidt i dem igen:-)
      Men ellers tak for tip.

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...