Sider

fredag den 8. marts 2013

Jeg har abstinenser...

stof til hjemmesyet bukser

I 14 dage har symaskine og overlocker været pakket væk og nu er jeg ærligtalt ved at få lidt abstinenser!
Normalt står de faktisk begge fremme på spisebordet i stuen (har altså en meget tolerant mand), jeg pakker dem kun væk når vi får gæster og vi er over 5 personer, for så kan vi ikke sidde i køkkenet.

For 14 dage siden havde vi gæster i weekenden og der blev det hele pakket væk, et par dage efter kom der så gæster til min fødselsdag...det ene med det andet og så gik der 14 dage!

Jeg sidder her med let rystende hænder, nu tror jeg ikke jeg kan klare mere, jeg skal bare lige sy et par bukser, bare et lille bitte par!

Har klippet ud til et par dejlige bløde hjemmesyet hyggebukser til Anker! Så nu håber jeg bare at jeg kan blive genforenet med mine maskiner i løbet af weekenden!

Jeg skal da ha', jeg skal da ha', jeg skal da ha' bare en time bag symaskinen!



3 kommentarer:

  1. Kan du så komme igang!

    Iih hvor jeg husker det, dengang maskinerne (og alt det andet) skulle pakkes frem og tilbage. Nu har vi fået hus og plads, det er SKØNT at det bare har en fast plads!

    SvarSlet
  2. Kan godt forstå du har abstinenser..... Jeg glædes hver dag over mit krearum

    SvarSlet
  3. Kender godt det der med at pakke frem og tilbage - selvom vi har hus :) Ser ud til at blive nogle rigtigt skønne tullebukser!
    God weekend!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...