Sider

onsdag den 6. marts 2013

Jeg har fået en partner...

I sidste uge svarede jeg på et lidt alternativ jobopslag.

Inden jeg så mig om var jeg travlt beskæftiget med:

Blogmosphere

Som nogle måske allerede har læst her, så er min nye partner Julie som i nok kender fra den inspirerende blog På anden til højre.

Julie havde jo allerede lavet et kæmpe stykke arbejde med Blogmosphere.dk, så jeg gør mit bedste for at følge trop og gøre projektet endnu bedre.

Det er sjovt hvad blogland nogle gange fører med sig, jeg kendte kun Julie fra På anden til højre, men på den korte tid vi har arbejdet sammen, vil jeg sige at jeg har fået mere end en partner, jeg har fået en ny ven, med skræmmende mange ting til fælles.

Tak Julie fordi du ville have mig som Partner, jeg ser frem til vores samarbejde.

3 kommentarer:

  1. Ihh, det lyder spændende! Tillykke!

    SvarSlet
  2. Super spændende Line, Tillykke med tjansen :)

    SvarSlet
  3. Tillykke med opgaven:)

    Du skal nok blive en god og dygtig partner.

    Jeg har modtaget stoffet, og har omsat hjerterne og et af frotte håndklæderne til en rigtig fin vest (hvis nu jeg selv skal sige det) - se den på bloggen om et par dage:)

    Så tak for den fine pakke, Line.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...